Onze Strategie: de Blue Agenda

De Blue Agenda bepaalt de koers voor onze toekomst.
Stefan F. Heidenreich, Voorzitter van de Raad van Bestuur van Beiersdorf AG

Oog voor de behoeften en wensen van onze consumenten, een gedisciplineerde aanpak van merkbeheer en innovatiegericht onderzoek- en ontwikkelingswerk maken Beiersdorf tot wat het vandaag is. Toch willen we het in de toekomst nóg beter doen, stap voor stap, om het bedrijf duurzaam te zien groeien. Onze visie? De nummer één voor huidverzorging zijn in voor ons relevante markten en categorieën! Ons strategische kompas is onze Blue Agenda. Deze werd in 2012 in het leven geroepen en bepaalt de koers die we varen om de uitdagingen van de toekomst aan te kunnen. De Blue Agenda helpt ons met het behalen van onze doelstellingen. Dit strategische programma is toegespitst op een versterking van onze merken en vernieuwende kracht, een uitbreiding van onze aanwezigheid op opkomende markten, en op onze toegewijde werknemers.

De Blue Agenda in een notendop