Onze Strategie: Blue Agenda

Blue Agenda bepaalt de koers voor onze toekomst.
Stefan F. Heidenreich, Voorzitter van de Raad van Bestuur van Beiersdorf AG

"Ons gevoel voor de behoeftes en wensen van de consument, onze gedisciplineerde aanpak, en onze innovatie-gestuurde onderzoek & ontwikkelingsafdeling hebben Beiersdorf gemaakt tot wat het nu is. We kijken met trots terug op 130 jaar succes. Boven alles zorgt dit succesverhaal echter voor één ding; het gebiedt en stimuleert ons om het in de toekomst nog beter te doen, stap voor stap, en de voortgang van ons bedrijf op duurzame wijze en voor de lange termijn voort te zetten. 

Onze visie is om de nummer één huidverzorgingsproducent te worden in alle relevante markten en categorieën. Daarin worden wij geleid door onze Blue Agenda. De Blue Agenda werd in 2012 geïntroduceerd en bepaalt de koers die wij leggen om de uitdagingen van de toekomst het hoofd te bieden en waarmee wij onze doelen hopen te bereiken. 

We zijn al goed onderweg! Beiersdorf maakt vaart - ons bedrijf staat wederom voor innovatieve producten en sterke merken. We hebben de focus van NIVEA verlegd tot haar kernwaarden en zo helderheid en nieuwe mogelijkheden gecreëerd. Een systematische, heldere aanpak is onze succesformule voor het uitbreiden van ons marktaandeel. 

Hierin baseren wij ons op onze open, geïntegreerde bedrijfscultuur die gericht is op hoogwaardige prestaties, en op onze medewerkers die verantwoordelijkheid nemen en denken als ondernemers. Het is belangrijk dat we dichtbij onze markten en consumenten blijven en zo efficiënt en flexibel mogelijk zijn. 

Onze geschiedenis is wat ons aandrijft. Wij willen elke dag beter zijn. Gelukkig kunnen we daarbij rekenen op de volledige toewijding van onze gemotiveerde medewerkers."

Blue Agenda in een Oogopslag

Dit strategische programma is erop gericht om onze merken te versterken, onze innovatieve kracht te vergroten en onze aanwezigheid in opkomende markten uit te breiden, en is uiteraard ook gericht op onze toegewijde medewerkers.