Afdelingen & Teams

We zijn altijd op zoek naar ambitieuze en getalenteerde mensen die het échte verschil kunnen maken in onze business. Wil jij een rol spelen in één van onze winnende teams? Lees dan verder!

Sales & E-Commerce

Binnen de sales afdeling ligt de focus op de aanwezigheid en zichtbaarheid van onze merken bij retail. Door de opmars van nieuwe technologieën draait het niet langer om de fysieke distributie van onze merken, daarnaast is de online zichtbaarheid, beschikbaarheid en content van onze merken van groot belang. 

Marketing & Digital 

Bij Beiersdorf geloven we dat de consument onze gids is op de weg naar innovatie. In onze huidige geglobaliseerde wereld verschillen de behoeften van de consument echter sterk per continent en per land. Onze afdeling Marketing & Digital streeft er daarom naar om de beste strategieën te ontwikkelen waarmee internationale trends kunnen worden opgepikt, aangepast en geïmplementeerd volgens de behoeften en voorkeuren van de lokale bevolking in Nederland. 

Shopper & Customer Marketing 

Onze wereld mag dan steeds digitaler worden, bij Beiersdorf hechten we nog steeds grote waarde aan rechtstreeks contact met de klant en het scheppen van een ideale winkelervaring. 

Finance & IT

Onze afdeling Finance & IT vormt de stuwende kracht achter Beiersdorf. Het verbindt de externe cijfers van het bedrijf met onze interne doelstelling en lokale toepassingen. 

Supply Chain & Procurement

Bij onze Supply Chain draait het om efficiëntie: de juiste producten op het juiste moment. Zo’n perfecte timing bereiken we alleen door effectief te communiceren met de productiecentra en onze retailers en uiterst klantgericht te werken. 

Human Resources

Het werkveld van Human Resources wordt traditioneel gezien als het aannemen en ontslaan van werknemers binnen een bedrijf. Wij geloven echter dat HR veel meer is dan dat. 

Health Care

2018 begon met een nieuwe kijk op onze Blue Agenda. We hebben besloten om in vergelijking met de jaren ervoor meer en andere aandacht te geven aan onze merken Hansaplast, Eucerin en La Prairie. 

Derma

We hebben besloten om in 2018 prioriteit te geven aan ons Derma-merk Eucerin, net zoals we met onze Healthcare merken Hansaplast en La Prairie hebben gedaan.