Bij Beiersdorf geloven we dat de consument onze gids is op de weg naar
innovatie. In onze huidige geglobaliseerde wereld verschillen de behoeften van
de consument echter sterk per continent en per land.
Onze afdeling Marketing & Digital streeft er daarom naar om de beste
strategieën te ontwikkelen waarmee zowel lokale als internationale trends
kunnen worden opgepikt, aangepast en geïmplementeerd volgens de behoeften en
voorkeuren van de Nederlandse consument. Ons team richt zich op het perfect
begrijpen van consumenten door hun behoeften, meningen en gedrag te volgen.
Dit is een intensief proces, waarin niet alleen gezocht
wordt naar het invullen van bestaande lokale consumenten behoeften, maar
waarbij ook ingezet wordt op productinnovaties die anticiperen op nieuwe trends
en die passen in de leefstijl en verwachtingen van onze klanten.
We denken dat het in onze moderne samenleving meer dan ooit belangrijk
is te investeren in het digitale communicatie aspect van marketing. We zijn dan ook dagelijks bezig om ons bedrijf toekomstbestendig
te maken door vooruit te lopen op het digitale gedrag van consumenten.
Geïnspireerd door kleinere onafhankelijke startups geloven we in het werken in
verticale teams, die worden gekenmerkt door snelheid, flexibiliteit en
resultaatgerichtheid.
Wij geloven dat de ontwikkeling van een marketingstrategie gericht op de
lokale en voortdurend veranderende markt een essentieel en vitaal startpunt is
voor het succesvol lanceren van een nieuw product.
Ons jonge team gaat proactief te werk, reageert flexibel en snel op
marktontwikkelingen en stelt de consument centraal bij alle activiteiten en
beslissingen.
Bij
Marketing & Digital zijn werknemers zelf verantwoordelijk voor hun
projecten en hun business resultaten. Zo
ontwikkelen ze verantwoordelijkheidsgevoel, managementvaardigheden en een strategische manier van denken. Onze manier van werken is
gebaseerd op het gebruik maken van de specialistische kennis van verschillende
afdelingen, aangezien we regelmatig samenwerken met andere afdelingen
zoals Sales en Shopper & Customer Marketing. Door de vele doorgroei
mogelijkheden bevordert werken bij ons niet alleen persoonlijke groei en het
ontwikkelen van kennis binnen en zelfs buiten de marketing discipline, maar
biedt het ook de kans om de toekomst van onze merken op lokaal en globaal
niveau mee vorm te geven.