Binnen de sales afdeling ligt de focus op de
aanwezigheid en zichtbaarheid van onze merken bij retail. Door de opmars van
nieuwe technologieën draait het niet langer om de fysieke distributie van onze merken,
daarnaast is de online zichtbaarheid, beschikbaarheid en content van onze
merken van groot belang. Zeker gezien de oriëntatie fase en zoektocht van
consumenten naar (nieuwe) producten meer en meer online plaatsvindt. Daarom
werken we binnen Beiersdorf met cross functionele teams zodat alle kennis en
informatie gedeeld wordt en we ons snel kunnen aanpassen aan de veranderde
omgeving en vraag vanuit de consument.
Verder werken we intensief samen met onze
retailer partners op alle touch points en maken we gezamenlijk plannen om de consument
te bereiken en categoriegroei te realiseren. Innovaties en grote merkactivaties
spelen hierbij belangrijke rol om continue vernieuwing te brengen, relevant te
blijven en waarde toe te voegen voor de categorie. We zijn dan ook trots dat we
de afgelopen 4 jaar door onze business partners als nr 1 samenwerkingspartner
zijn verkozen.
Binnen de sales afdeling besteden we veel
aandacht aan de ontwikkeling van onze mensen. Dit betekent dat er ruimte wordt
gemaakt voor trainingen en worden cross functionele loopbaanpaden gestimuleerd.
We hebben 4 kernwaarden: Care, Trust, Simplicity en Courage. Deze kernwaarden
proberen we elke dag na te leven. Ze zijn gelinkt aan onze merken, maar ook aan
hoe we met elkaar en onze stakeholders om willen gaan. We zijn vooruitstrevend,
ondernemend en ambitieus om zodoende altijd voorop te kunnen lopen in de markt.